Τα γραμματάκια μεγαλώνουν με ctrl= για τους Pcάδες, και με cmd= για τους Macάδες!
Ευχαριστώ!

Κυριακή 4 Νοεμβρίου 2012

Κυριακής το ανάγνωσμα

Μη μου τη μπαίνεις φιλενάδα, έχω (πάλι) τέτοια νεύρα που σφάζω άνθρωπο και συγκεκριμένα αυτή τη στιγμή τη σκατόγρια την περουκοφόρο από πάνω που τραβολογάει πάλι όλο το βιος της λες και αν πάει αλλού τη ντιβανοκασέλα θα αλλάξει το φενγκ σούι. Μα τι στο καλό, δεν έχει τι άλλο να κάνει; Να πλέξει ένα κασκόλ να κρεμαστεί να ησυχάσω; Βέβαια δεν το πολυεπιθυμώ αυτό, όχι γιατί είμαι καλός άνθρωπος - που είμαι, δεν χωρεί αμφιβολίας περί τούτου, αλλά γιατί έτσι και τα τινάξει η γριά και μετακομίσει καμιά οικογένεια με πιτσιρίκια από πάνω ή κανά φοιτηταριό, την πάτησα με τη φοβερή ηχομόνωση που έχει η πολυκατοικία.

Τώρα που θίξαμε το θέμα της ηχομόνωσης πρέπει να μοιραστώ μαζί σου ότι μεσοτοιχία στην κρεβατοκάμαρα έχω στο διπλανό διαμέρισμα τους Πακιστανούς. Άκουσέ με να με καταλάβεις. Εκεί που κολλάει το κεφαλάρι του πολύ ντιζάιν κρεβατιού μου, με το πανάκριβο ανατομικό στρώμα, εκεί αρχίζει το δωμάτιο της γκαρσονιέρας που μένουν κάμποσοι Πακιστανοί. Πόσοι ακριβώς είναι δεν έχω ιδέα, ξέρω ότι είναι τουλάχιστον 3. Μπορεί και 4 και 5 και όλα καλά, κανένα ζόρι δεν τραβάω. Έλα όμως που όπως σε ενημέρωσα ήδη η ηχομόνωση στην πολυκατοικία είναι μάλλον ελλειπής, ανύπαρκτη θα έλεγα, οπότε όποτε πάω να ξεκουραστώ κανά μεσημέρι ακούω διαλόγους και γκάπα γκούπα. Δεν τα χω με τους ανθρώπους, άνθρωποι είναι, θα μιλήσουν, δεν φωνάζουν, μιλάνε κι εγώ τους ακούω. Συνέχεια. Μέσα και από τις ωτοασπίδες γιατί έχουν και ένρινες φωνές - όχι σαν τη δικιά μου την αισθησιακιά και διαπερνάται ο τοίχος (βέβαια, τώρα που το σκέφτομαι αν γελάσω εγώ στην κρεβατοκάμαρα θα κοψοχολιάζονται οι άνθρωποι με το χαμηλόφωνο γέλιο που χω, αλλά δεν με ενδιαφέρει. Γελάω σπανίως στην κρεβατοκάμαρα). Και αν κάνουν και καμιά δουλειά εκείνη την ώρα είναι σαν να την κάνουν πάνω απ το κεφάλι μου. Έχεις ακούσει συρτάρι να ανοίγει μέσα απ τον τοίχο; Εμπειρία - Εκδοτική!

Σήμερα δε, προς το μεσημεράκι, όπου ο ήλιος λάμπει και όλα τα σχετικά, εκεί που προσπαθώ να ηρεμήσω γιατί για άγνωστο λόγο είχα πονοκέφαλο (πάλι), ακούω μια υστερικιά να φωνάζει λες και τη σφάζανε. Ή όπως έγραψα και στην ephee, λες και της είχαν βάλει φωτιά. Λέω από μέσα μου, δεν μπορεί, θα σταματήσει. Ακουγόταν μόνο αυτή, λες και μιλούσε στο τηλέφωνο. Όμως όχι, συζήτηση είχε, απλά ο συνομιλητής είχε φυσιολογικά ντεσιμπέλ και όχι σήμα καμπάνα. Βγαίνω στο μπαλκονάκι μου σαν το μουρλό για να δω τι ακριβώς συμβαίνει και ποιος τη σφάζει τη μαντάμ, και ανακαλύπτω με έκπληξη και φρίκη ότι η μαντάμ είναι ένα τσόκαρο ασυλλήπτου εμφανίσεως, κάτι μεταξύ πρεζακίου και πεζοδρομίου, η οποία βρίσκεται στο διπλανό διαμέρισμα. Ναι, εκεί που μένουν οι Πακιστανοί.

Φρίττω κατ ευθείαν και ετοιμάζω σχέδια εξόδου Μεσολογγίου γιατί υπέθεσα προς στιγμήν ότι φύγανε αυτοί και μετακόμισε το τσόκαρο, οπότε cry for me Argentina γιατί δεν θα ξανακοιμηθώ... Όμως επρυτάνευσε η λογική και αντιλήφθηκα ότι το τσόκαρο ήτο απλή επισκέπτης και απλά προσευχήθηκα στον μέγα Κθούλου να ξεκουμπιστεί πριχού πιω το μεσημεριανό ponstan μου και πάω να ξαπλώσω. Φώναξα κι ένα δυνατό ΣΟΥΤ αλλά δεν έγινε κάτι. Το τσόκαρο αγάπη μου είναι τσόκαρο, θα χτυπάει στο μάρμαρο και θα κάνει φασαρία ό,τι κι αν κάνεις εσύ.

Ευτυχώς όμως κατά τις 2 έφυγε. Βέβαια, κατά τις 3 που ξάπλωσα αποφάσισε ο Πάκης ο φίλος μου από δίπλα να κάνει κάτι, τι ακριβώς δεν ξέρω, οπότε μέσα στον ύπνο μου άκουγα γκάπα γκούπα αλλά επειδή ήμουν χάλια κατάφερα και κοιμήθηκα...

Και όλα καλά, σηκώθηκα σαφώς αν και όχι εντελώς καλύτερα και φτιάχνω το τσάι μου και βλέπω ότι δεν έχω τσιγάρα. Βγαίνω να πάρω και κοιτάζω μετά τη συναλλαγή ότι στο πορτοφόλι έχουν απομείνει 15 ευρώ. Και προσπαθώ να κάνω υπολογισμούς να δω πως θα τη βγάλω και μέχρι πότε και με πιάνει ένα άγχος. Εν τω μεταξύ αύριο και μεθαύριο έχουν απεργία τα ΜΜΜ - αυτά τουλάχιστον που αφορούν εμένα και έχω ήδη πάρει απόφαση ότι θα ξαναπάω στη δουλειά με το ποδήλατο - τι να κάνω, δεν έχω εναλλακτική, ναι φιλενάδα στη δουλειά που είναι υπεύθυνη που δεν έχω εναλλακτική. Κι εκεί που μιλάω με το μωρό μου και λέμε γλύκες και κουβαλάω τη λεκάνη να απλώσω ρούχα, κοιτάζω το όχημα και κάτι μου φαίνεται περίεργο. Κάτι έχει αλλάξει. Αφήνω τη λεκάνη και σκύβω μόνο και μόνο για να ανακαλύψω ότι το μπροστινό λάστιχο είναι πίτα. Σκασμένο.

Και όταν το συνειδητοποιώ αντιλαμβάνομαι και το μέγεθος της συμφοράς. Πρέπει να το φτιάξω αλλά εγώ - βλακωδώς - δεν έχω τα κατάλληλα εργαλεία οπότε πρέπει να το πάω έξω να το φτιάξω. Και πες ότι βρίσκω εδώ κοντά κάποιον που να φτιάχνει ποδήλατα, που δεν έχω ιδέα γιατί ο ποδηλατάς μου είναι δίπλα στη δουλειά, και πες λοιπόν ότι τον βρίσκω, ΜΕ ΤΙ ΘΑ ΤΟΝ ΠΛΗΡΩΣΩ; Σε είδος; Κι άμα δεν θέλει; Ούτε αυγά δεν έχω να του δώσω, ούτε αλεύρι. Ούτε καν κανά μαρούλι, το φάγαμε χτες ρε φιλενάδα και τώρα βροχή. Τώρα βροχή σου λέω και τα νεύρα τσίτα...

32 σχόλια:

  1. Τρεμενς δεν πάει άλλο!!παίρνω τηλέφωνο την εταιρεία με τα Γκίνες να σε βάλουν πρώτη μούρη!

    σήκω αξημέρωτα ,μη σου πω απο τώρα ,και πάρτο ποδαράτο...το έχω κάνει φοιτήτρια...περπατούσα 3 ώρες για ενα μήνα περίπου με εντυπωσιακά αποτελέσματα :έ ρ ε ψ α !!!!!!!!και όσο για συσφιξη ,άλλο τίποτα!ούτε γυμναστήρια ούτε τίποτα τέτοιο αποτέλεσμα!
    μάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είσαι τρελή παιδάκι μου, ξέρεις πόσο χρονών είμαι; Και το βράδυ πως θα γυρίσω; με τα πόδια πάλι; Αχ τι τραβάω...

      Διαγραφή
  2. Αχ,βρε Τρεμένς μου,τι να σου πω;Ότι δεν θλίβομαι να διαβάζω για τέτοιες καταστάσεις;Ψέματα θα 'ναι! :\

    Καλό βράδυ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. και το γραψα όσο πιο αστεία μπορούσα... φαντάσου να το έγραφα όπως πραγματικά το αισθάνομαι... καλό σου βράδυ!!!

      Διαγραφή
  3. Όταν όλα πάνε στραβά και νομίζεις ότι κάπως βρήκες τη λύση, γλιστράει κι αυτή μέσα από τα χέρια σου σα χέλι...γιατί γίνεται αυτό ακόμα δεν έχω καταλάβει...
    καλό κουράγιο (αυτή την ευχή θυμάμαι όταν ήμουν μικρή να τη λένε οι γέροι αναμεταξύ τους..και φτάσαμε στα 40 (φεύγα μου εγώ) και τη λέμε σα γερόντια όλη την ώρα)και καλό σου βράδυ..(πάλι)!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Θα την βρω το πρωί, τώρα απ την τσίτα δεν μπορώ να σκεφτώ, προσπαθώ μόνο να ηρεμήσω... αχ, από κουράγια δεν ξέρω αν έχω πολλά ακόμα, ξέρω μόνο ότι προσπαθώ να το διακωμωδήσω, να το ξορκίσω! Καλό σου βράδυ!

      Διαγραφή
  4. Δεν είσαι μόνος tremens.
    Και άλλοι ξεμένουν με 15 ευρώ.
    Αν αυτό σου δώσει κουράγιο,καλός.
    Αν όχι,σε ενημερώνω ότι αυτό που μπορώ να κάνω είναι να γεμίσω το ψυγείο σου με ζαρβατικά από το χωριό μου.
    Πήγα στην μανούλα μου και γέμισα το τουτού με όλα τα καλούδια του χωριού.
    Τίποτα άλλο δεν μπορώ να κάνω.
    Κουράγιο βρε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το ξέρω ρε xristin, το βλέπω δίπλα μου και γύρω μου, ευτυχώς εγώ έχω τη μαμά και την αγάπη και με βοηθούν, ξέρω άλλους που δεν έχουν κανέναν... Η γκαντεμιά έχει αρχίσει και μου τη βαράει, αυτή η άτιμη η γκαντεμιά!

      Διαγραφή
  5. Και που να μετακομίσει από πάνω, στο διαμέρισμα της ετοιμοθάνατης κυρίας (και λέω ετοιμοθάνατης γιατί βλέπω πως τα νεύρα σου δεν είναι καλά, οπότε μια, δυο, τρεις θα το πει το καλησπέρα στον Αγ. Πέτρο) συνεργείο που γυρνά ερωτικές ταινίες σεξουαλικής φύσεως με φωνές και δυνατά φωνήεντα. Θα λαλήσεις...
    Αχ βρε τρεμένς μου τι γκαντεμιά σε ακολουθεί, κάνε ένα ευχέλαιο, λιβάνισε λίγο. Να σου πω την αλήθεια φίλτατε μήπως η μουρλοκακομοίρα μπήκε και διάβασε το τι έγραψες και σου κάνει voodoo σε μάγισσες και χαρτορίχτρες;
    Αφού πάντως έπαθες την ατυχία με το ποδήλατο, ντύσου αύριο όμορφα και κάνε ωτοστόπ. Και αν πέσεις σε κάνα καλό συνάνθρωπο, ψηλό, μελαχρινό, γαλανομάτη, μέχρι τα 30 και με δουλειά, καπάρωσε τον (για να αποκατασταθώ και εγώ το δόλιο :P, ελπίζω αυτή η παρένθεση να μην πέσει σε ακατάλληλα μάτια :P), στείλε μου μήνυμα και θα σου κάνω δώρο βενζίνη για ένα χρόνο αν μου αρέσει :P
    Καληνύχτα αγαπημένε τρεμένς και εύχομαι αύριο να ξημερώσει μια καλύτερη μέρα.
    PS: Αν δεν έχεις κάτι καλύτερο να κάνεις. Μπες στην ντουλάπα και ψάξε τα ρούχα σου. Ίσως βρεις τίποτα ξεχασμένα χαρτονομίσματα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μακάρι βρε πουλάκι μου, να βρω εναλλακτική καριέρα!!! Βρε λες να με μάτιαξε η μουρλοκακομοίρα; Κι έχει ένα μάτι αυτή, μα ένα μάτι... Για ωτοστόπ δεν παίζει, μου έχει πει η μαμά να μην παίρνω καραμέλες από αγνώστους, και με ξέρεις εμένα τι ηθικό στοιχείο είμαι! μάλλον θα ανοίξω την ομπρέλα αν φυσάει και όπου με βγάλει!!!

      τα ψαξα μεσ στη βδομάδα, βρήκα την ταμπακιέρα που είχα χάσει από πέρσι και καραμέλες για το λαιμό...

      Διαγραφή
  6. Τι να πω αγαπημένε μου;
    Στενοχωρήθηκα...
    Ας γίνει κάτι...ένα θαύμα, να βρεις λεφτά κάπου ξεχασμένα, ας πούμε.
    Σε φιλώ καλέ μου:))
    Κουράγιο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μη στενοχωριέσαι καρδιά μου, το γραψα για να το ξορκίσω, θα τη βρω τη λύση ο πολυμήχανος.
      Σήμερα πήρα απόφαση ότι αν δεν μάθω πότε θα πληρωθώ δεν θα το ξανασηκώσω το τηλέφωνο στις εισπρακτικές, έχω και μια ψυχική υγεία να διαφυλάξω!

      Διαγραφή
    2. Ακριβώς!
      Πρόσεχε τον εαυτό σου:)!!

      Διαγραφή
  7. Αχ! Δεν μένουμε και κοντά που έχω όλα τα σύνεργα!
    Ψυχραιμία ! Παρενέργειες της Πανσελήνου γμτ φελέκι μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. πρέπει να πάρω άμεσα, δε γίνεται αυτό, είναι μεγάλη μου βλακεία, θα το χα φτιάξει τώρα και θα είχε τελειώσει η υπόθεση. ουφ πια, αυτή η αναβλητικότητά μου...

      Διαγραφή
  8. Για να παρηγοριέσαι. Αύριο πρέπει να πάω με τον άντρα μου στο ΚΑΤ για εισαγωγή. Δεν οδηγώ και δε λειτουργεί τίποτα από ΜΜΜ. Λοιπόν άντε και πάμε ,θα μας πάει ο γιος, μετά όμως έχει μάθημα και σχολάει 9 το βράδυ. Ή θα πρέπει να διανυκτερεύσω ή να το κόψω με το πόδι ή να περιμένω μέχρι το βράδυ. Ψηφίζω τη λύση Νο 2 για να βρίσκομαι σε φόρμα. Τι να πεις ! Παλιοκατάσταση! Σε φιλώ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Α, μια χαρά, ζάζαρη θα τη βγάλεις κι εσύ αύριο, τσαγκαροδευτέρα με τα ούλα της θα ναι.

      ΥΓ ελπίζω να μην είναι κάτι σοβαρό...

      Διαγραφή
  9. μπαμπά τουλάχιστον το Όσκαρ το έχεις και φέτος στο τσεπάκι στα σίγουρα...
    είναι κι αυτό το κακό το μάτι που σε κυνηγάει καλό μου... άντε να δούμε πότε θα σηκωθούμε κυριολεκτικά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Παρτάλι βλέπεις το σχόλιο του παιδιού μου;
      όχι μόνο Όσκαρ φέτος, και Πούλιτζερ και Νόμπελ και ό,τι άλλο σας βρίσκεται εύκαιρο...

      Άντε να δούμε γιε μου γιατί παρατραβάει το αστείο και αρχίζω να ανησυχώ...

      Διαγραφή
  10. Θα ήθελα να σου πω ότι αν είχα αυτή τη στιγμή 15 ευρώ στην τσέπη θα παρατούσα τα πάντα και θα έφευγα για ντόλτσε βίτα προς άγνωστη κατεύθυνση. Όμως αν σου το έλεγα θα ήταν ψέματα!
    Βλέπεις έχω 23 ευρώ!!!

    Μα τι γίνεται; Κανείς εργοδότης δεν πληρώνει πλέον; Και καλά εγώ και κάτι σαν κι εμένα που έχουμε τους κ. Μήτσους καβάντζα. Αλλά οι υπόλοιποι; Τι γίνεται με τους υπόλοιπους; Που θα πάει πλέον αυτό. Το συζήταγα με μια φίλη απλήρωτη για καιρό και μου είπε ότι σκέφτεται να βγει στο πεζοδρόμιο, αλλά της είπα να μην το κάνει γιατί μια φίλη μου τραβεστί μου έλεγε προχθές ότι η κρίση έχει χτυπήσει και τα πεζοδρόμια και τις λεωφόρους.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είναι οπαδοί του Ντάριο Φο, ηέρεις, είχα παίξει κι εγώ στο Δεν πληρώνω Δεν πληρώνω στο Λύκειο, καλά να πάθω τώρα που Δεν Με Πληρώνουν Δεν Με πληρώνουν. Καλά να πάθω!

      Διαγραφή
  11. Θα σε ρωτήσω κάτι και θέλω να μου απαντήσεις πάρα πολύ σοβαρά: ΠΟΣΟ γκαντέμης είσαι;;;

    (Μην ανησυχείς, μια νέα βδομάδα ξεκινά γεμάτη εκπλήξεις και άλλα απρόοπτα.)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αυτό αναρωτιέμαι κι εγώ, είναι αυτές οι μικρές χαρές που κάνουν τη ζωή μας πιπεράτη, ε;

      Όχι άλλα απρόοπτα, νυσάφι!

      Διαγραφή
  12. Προσπαθώ να σου γράψω και μια ριμάδα μύγα που κατσικόθικε μέσα από χθες, βζουβζουνίζει στο κεφάλι μου ,στο αφτί μου,στα μαλλιά μου,την βγάζω με νευρικές κινήσεις και αυτή εκεί...
    Ξέχασα από τα νεύρα και τι ήθελα να γράψω,αα ναι,ψάχνοντας σε ένα συρτάρι βρήκα 4 χιλιάρικα,δεν ξέρω αν τα εξαργυρώνουν, εδώ σίγουρα όχι,μηπος στην γενική τράπεζα Ελλάδος! να στα στειλω καρδιά μου; εμένα άχρηστα μου είναι...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Φλιτ χρυσό μου, φλιτ απ τα παλιά που ήταν και αποτελεσματικά.

      Τώρα θα πάρω τηλέφωνο τη μανούλα να με συνδράμει, έχω ένα σφίξιμο τρελό απ τη ντροπή αλλά δεν έχω άλλη εναλλακτική ο δόλιος...

      Κράτα τα, όταν γυρίσουμε με το καλό στη δραχμή θα δεις τι αξία θα έχουν!

      Διαγραφή
    2. Σταμάτησαν να τα εξαργυρώνουν τον Φεβρουάριο 2012!! Τώρα όταν με το κακό γυρίσουμε στη δραχμή θα έχουμε άλλες δραχμές.. Στη θέση του Κολοκοτρώνη θα είναι ο ΓΑΠ και όπου Μπουμπουλίνα βάλε Μέρκελ.

      Διαγραφή
  13. Απαντήσεις
    1. Λοιπόν και αν θες με πιστεύεις, όπου έχω κάνει ποδαρικό μια χαρά τους έχουν πάει! Τι σου λέει αυτό τώρα;

      Διαγραφή
  14. Αν είχαμε προνοήσει όΟΟΟΟΛΟΙ< δεν θα πέρναγες, ενα μουρλο ΣΚ. Θα είχες αποθέματα να ανταπεξέλθεις.
    Βάρα μας, ατελείωτα....ΟΟΟΟΟΛΟΥΣΣΣΣΣΣ, γιατί μυαλο δεν έχουμε.

    Επίσης εχω 30 ευρω, να κάνουμε κόντραι? οχι στην ανηφόρα, με το ποδήλατο... στην κατηφόρα, τσουλώντας !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευτυχώς καθάρισε για άλλη μια φορά η μανούλα και με χρηματοδότησε και το φτιάξαμε το άτιμο! Με τάισε κιόλας, με φρόντισε, όλα καλά!

      Διαγραφή
  15. βαρετό πάντως δεν το λες. ευφυές και στην χειρότερη αναμενόμενο. tremens αυτοαποκαλείσαι, ουχί "μελωδία της ευτυχίας". να προσθέσεις και επιλόγή "αναμενόμενον" για τους αντιρρησίες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Όποιανού δεν του αρέσει να πάει σε άλλα με ροζ μονόκερους και τη Μπάρμπι Ραπουντζέλ, ά μα πια, με σύγχισαν πάλι!

      Διαγραφή