Τα γραμματάκια μεγαλώνουν με ctrl= για τους Pcάδες, και με cmd= για τους Macάδες!
Ευχαριστώ!

Δευτέρα 9 Ιανουαρίου 2012

Άνθρωποι Μονάχοι

Αχ ρε φιλενάδα, τι την εθές κι εσύ αυτή τη ρημάδα την πανσέληνο; Αυτή λέει ευθύνεται για τα μύρια όσα συμβούν σήμερα, αυτή η αδικιορισμένη φταίει για όλα, εμείς, λέει, έρμαιο στις κακόβουλες προθέσεις της, απλά πιόνια και μαριονέττες στα αδίστακτα χέρια της.

Λιμοί, πνιγμοί, καταποντισμοί; Μπα, ένας σεισμός 3 ρίχτερ κάπου βόρεια και ένα ρήγμα μέσα μου. Για μια κουβέντα, για μια κουβέντα που την είπα με αγάπη κι ενδιαφέρον αλλά δυστυχώς παρερμηνεύτηκε, γιατί βλέπεις ρε κούκλα μου δεν έχω αποδείξει ποιος είμαι τόσον καιρό, από μια κουβέντα κρέμεται η ισορροπία μας και η ευτυχία μας...

Το λεγε και η Άλκηστις πριν αρχίσει να διαφημίζει δάνεια, το λεγε η χριστιανή, δεν το λεγε; Δυο κουβέντες μου σου πέσανε βαριές... Και με ξέρεις εσύ ρε φιλενάδα, είμαι άνθρωπος συζητήσιμος, άνθρωπος που θα κάτσω να το ακούσω το παράπονό σου κι αν έχω κι άδικο, που έχω πότε πότε κι εγώ, άνθρωπος είπαμε ότι είμαι δεν είμαι θεός του Ολύμπου ή άλλης βουνοκορφής, θα το παραδεχτώ και θα φροντίσω να επανορθώσω - αν μη τι άλλο σε κείνους π αγαπώ... αλλά, βλέπεις δεν είναι και αυτό αρκετό για όλους, κάποιοι δεν έχουν την υπομονή να πουν τι τους ενόχλησε να τη βρούμε την άκρη, μίτος είναι - ξετυλίγεται, κάποιοι απλά αντιδρούν χωρίς να αφήσουν περιθώρια απάντησης.

Κι έρχομαι και σε ρωτάω γιατί δεν ξέρω ρε φιλενάδα, πες μου τι να κάνω που γέρασα κι ακόμα τέτοια τραβάω. Τι να κάνω; Πάλι το μαλάκα; Μήπως να θυμώσω; (που βράζω, ναι μεν αλλά δεν το έχω εξωτερικεύσει ακόμα). Κι αν θυμώσω να τα κάνω γυαλιά καρφιά κι όποιον πάρει ο Χάρος; Δεν γνωρίζω πραγματικά.

Ξέρεις τι ξέρω μόνο; Ότι νιώθω πτώμα και θέλω να κοιμηθώ, αλλά ξέρω ότι όταν ξαπλώσω δεν θα με παίρνει ύπνος... Α ρε φιλενάδα, γαμώ την πανέληνό μου γαμώ μέσα...

Υ.Γ. Και ξέρεις ποιος θα την πληρώσει στο τέλος ε; Ξέρεις εσύ κι αυτό είναι το αστείο!

9 σχόλια:

  1. Μην τα ρίχνουμε και όλα στην πανσέληνο... φταίει και ο ανάδρομος Ερμής μερικές φορές!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Μα δεν έχει ανάδρομο ρε συ σήμερα, θα τη γλίτωνε αλλιώς νομίζεις;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Δεν ξέρω αν κάποιοι δεν έχουν την υπομονή να πουν τι τους ενόχλησε ή αν δεν αντέχουν να ακούσουν κάποιες αλήθειες. Δεν ξέρω να σου πω πώς να το χειριστείς. Αν ήμουν στη θέση σου θα ήθελα να θυμώσω και να βρίσω το άτομο που με ενόχλησε και να το πιάσω από το μαλλί και να το τσουρομαδίσω, αλλά ποτέ στην ζωή μου δεν έχω καταφέρει να κάνω κάτι τέτοιο γιατί δεν επιτρέπω στον εαυτό μου να ρίξει το επίπεδο (μη χέσω…) και δεν μου επιτρέπω να ξεκατινιάζομαι ενώ στο βάθος πολύ θα το ήθελα! Να γίνω μια φορά «κατίνα». Και καταλήγω να πηγαίνω κι εγώ για ύπνο. Η μόνη διαφορά μας είναι ότι κοιμάμαι αμέσως!
    Δεν βοήθησα, ε;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. παλικάρι, στο τέλος εσύ θα την πληρώσεις. για΄τι δε μιλάς δε μιλάς, θα σε καβαλίσουν και στο τέλος όταν θα πεις, και με το δίκιο σου, τι γίνεται εδώ, θα σου την πουν κιόλας!
    αλλά μετά θα χτυπάς το κεφάλι σου στον τοίχο, γιατί είσαι ανεκτικός, γιατί δεν ήθελες να στενοχωρήσεις το έτερο ήμισυ, γιατί δεν έδινες σημασία σε επουσιώδη που γιγαντώθηκαν και έγιναν ουσιώδη, γιατί τελικά έκανες για πολύ καιρό το μαλάκα και αδίκησες τον εαυτό σου!

    γιαυτό δώσε λύση, ή πες τα όπως έχουν τα πράγματα. αν σε καταλάβουν, έχει καλώς. αν σε παραξηγήσουν, καλυτερα τώρα, παρά αργότερα!

    μπο νουί!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. @Aθηνά
    σπανίως έχω ξεκατινιαστεί, 1-2 φορές στη ζωή μου και με συγκεκριμένο άνθρωπο που δεν καταλάβαινε αλλιώς... στην προκειμένη περίπτωση δεν θα το κάνω αλλά έχω αποφασίσει ότι δεν θα (ξανα)κάνω το μαλάκα. Ελπίζω να επιτύχω κάτι έτσι, αν όχι δεν πειράζει τόσα τραγούδια γράφτηκαν για χωρισμούς

    @ria
    Αγαπημένη ακριβώς όπως τα λες, επειδή αρκετά δεν μίλησα ήγγικεν η ώρα, προς το παρόν σιωπή να συμμαζέψουμε τα νεύρα μας

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Σιωπή για αρχή (αυτό το 'μέτρα από μέσα σου ως το 10' είναι σοφή κουβέντα), να μαζέψεις τη σκέψη σου, να μετρήσεις τις κουβέντες σου... Και μετά πες όλα όσα έχεις να πεις. Πάντα πιάνε αυτό! Αν ο άλλος είναι πραγματικά δίπλα σου, όλα θα συζητηθούν και θα λυθούν. Διαφορετικά, έλα να σε πάω εγώ σε ένα καλό μέρος να το ρίξουμε έξω. Θα πάρουμε και Πίνα Κολλάντα ;-)

    Όλα καλά σου εύχομαι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Λατρεμένε, θυμηθείτε ποιος είστε και δράστε ανάλογα. Επί ποδός και επί σκοπόν λοιπόν...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Αγαπητέ εγώ θυμάμαι, οι άλλι ξεχνούν... θλιβερό δεν είναι;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. @Fri
    Πάμε για πίνα κολάντα στο γνωστό μαγαζί, τώρα!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή